دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
برای اولین بار دوره جامع تربیت مربی مهد و پیش دبستانی در تهران با هدف ارتقاء دانش و مهارت مربیان خانه های کودک و به کارگیری نیروهای متخصص و توانمند، از پانزدهم شهریورماه در خانه فرهنگ فدک آغاز شد.
دومین دوره آموزش جامع تربیت مربی مهد و پیش دبستانی آغاز شدبه گزارش پایگاه خبری فرهنگ و هنر،موسسه آموزش شهر با در نظر گرفتن نقش مهم و اساسی مربیان مهد کودک در تربیت و یادگیری و شکوفایی کودکان اقدام به برگزاری دومین دوره آموزش جامع تربیت مربی مهد و پیش دبستانی کرده است.
این دوره  براساس آخرین منابع و تحقیقات آموزشی استاندارد و محتوای آموزشی مبتنی بر اهداف، سیاستها و رسالت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تدوین شده است و ارتقای محتوای آموزشی و به روز و کامل در خانه های کودک شهر تهران از جمله اهداف دوره جامع تربیت مربی مهد و پیش دبستانی است.
 دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی، پس از برگزاری نشست هایی با متخصصان تکنولوژی آموزشی و مدرسان علوم تربیتی در حوزه کودک، دوره جامع تربیت مربی مهد و پیش دبستانی طراحی گردیده و موضوعاتی مانند مخاطب شناسی، تبیین خواسته های کودکان و مربیان براساس روش های نوین در این دوره تدریس می شود.
همچنین تلاش شده است از تجربیات و نظرات مربیان خانه های کودک در تعیین اهداف، محورها و موضوعات آموزشی برای طراحی دوره استفاده شود.
لازم به ذکر است؛ این دوره ویژه بانوان 20 تا 45 سال بوده که دارای تحصیلات کاردانی در رشته های مرتبط با علوم تربیتی، روان شناسی و کودکیاری باشند و پس از گذراندان 150 ساعت دوره نظری و 5 ساعت کارورزی زیر نظر اساتید مجرب، با مهارهای روان شناسی و مشاوره، مهارتهای شناختی، مهارتهای اجتماعی، مهارتهای دینی، مهارتهای بهداشت و سلامت و مهارت در تدریس و خلاقیت آشنا می شوند.
شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره و کسب نمره قبولی و احراز صلاحیت از سوی اساتید و کارشناسان، مشخصات آنها در سامانه جامع آموزش شهر ثبت شده و به تمامی فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر تهران معرفی می شوند.
علاقمندان به شرکت در دوره جامع تربیت مربی مهد و پیش دبستانی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه آموزش شهر به شماره 96657500 (داخلی 5) تماس بگیرند.
موسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی پلاک 25 واقع است.
نظر شما