يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۲۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
تولید و انتشار10محصول در فصل پائیز
کتابخانه مهر از تولید و انتشار 10 محصول فرهنگی جدید در قالب مجموعه پادکست های «قصه های ایرانی» در فصل پائیز خبر داد
مجموعه جدید پادکست های «قصه های ایرانی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، تولید مجموعه پادکست های «قصه های ایرانی» پس از گذشت سه سال از فعالیت های فرهنگی و ادبی کتابخانه مهر، به عنوان تنها محصول پادکست کتابخانه های عمومی کشور و یکی از شاخصه های برنامه ای مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 به شمار می رود و هم اینک باخروجی بیش از 50 هزار بار شنیده شدن از کانال ارتباطی«شنوتو» مشاهده می شود.

پادکست های «قصه های ایرانی» از تاریخ ادبیات شفاهی ایران؛ مانند کتاب قصه‌های ایرانی«انجوی شیرازی» و کتاب »مجمع‌الامثال» اثر محمدعلی حبله‌رودی و کتاب «افسانه‌های ایرانی» نوشته محمد قاسم زاده انتخاب شده و در قالب فایل صوتی ضبط و امکان انتشار و دسترسی آن از طریق  شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای عموم علاقمندان به موضوعات فرهنگی و ادبی فراهم می شود.

این10محصول جدید که تولید و انتشار آن از ابتدای آبان ماه آغاز و تا نیمه نخست آذر ادامه دارد؛ از طریق نشانی اینترنتی: shenoto.com/channel/podcast/ghesehayeirani قابل دسترسی خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: خانی آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، فرهنگسرای مهر؛ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 55035600-021 (کتابخانه مهر) تماس حاصل کنند.

نظر شما