يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کتابخانه اشراق نشست معرفی کتاب شوپه، رد سرخ خون روی برف با عنوان "یار مهربان" روز چهارشنبه27 مهر، ساعت16 در سالن کنفرانس فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
نشست معرفی کتاب شوپه،رد سرخ خون روی برف در فرهنگسرای اشراق
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست معرفی کتاب یار مهربان  با هدف ترویج واشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی که به بررسی کتاب شوپه رد سرخ خون روی برف با حضور نویسنده کتاب حمید رضا یعقوب زاده روز چهارشنبه 27 مهر ماه ساعت 16 در سالن کنفرانس فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
کتاب شوپه، رد سرخ خون روی برف به نویسندگی حمیدرضا یعقوب زاده، در قطع رقعی ازسوی نشر قصه و داستان به قمیت100000 هزار تومان به چاپ شده است.
 در قسمتی از کتاب آمده «روجا»، رَدِ خون را روی برگ‌های کفِ جنگل دنبال کرد. خون هنوز تازه بود و او نمی‌توانست بی‌تفاوت باشد. اگر یکی از بچه‌های روستا زخمی شده باشد، چه؟ روجا ردِ خون را گرفت و به چیزی رسید که اصلاً فکرش را هم نکرده بود. توله‌پلنگی زخمی، از درد به خودش می‌پیچید. توله‌پلنگ خیلی کوچک بود و روجا نمی‌دانست چه‌کار باید بکند. اطرافش را نگاه کرد. انگار حتی پرنده هم در جنگل پر نمی‌زد.
علاقه مندان جهت شرکت در نشست معرفی کتاب  شوپه، رد سرخ خون روی برف  که با حضور نویسنده حمید رضا یعقوب زاده روز چهارشنبه 27 مهر ساعت 16 سالن کنفرانس اشراق  برگزار می شود به نشانی  فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی جعفر پناه  مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با 7735922 تماس حاصل فرمائید.

نظر شما