شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۷۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
فرمانده هنگ مرزي نگورو جکيگور از کشف بيش از 2 تن و 600 کيلو گرم انواع مواد مخدر به همراه مقادير زيادي کالاي قاچاق در طول سال گذشته توسط رزمندگان و مرزبانان اين هنگ در نقطه صفرمرز خبر داد .

به گزارش« شهر» سرهنگ  برات ميرشکار با اعلام اين خبر افزود: در راستاي طرح مبارزه و مقابله با اشرار و قاچاقچيان مسلح مواد مخدر ،مرزبانان و رزمندگان پرتلاش اين هنگ در طول سال گذشته با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و عملياتي موفق به کشف 2 تن و 653 کيلوگرم انواع مواد مخدر در نقطه صفر مرزشدند .

وي خاطر نشان کرد : در همين راستا 3 تن از اشرار و قاچاقچيان مسلح مواد مخدر در درگيري هاي مسلحانه با رزمندگان اين هنگ به هلاکت رسيده و 27 شرورو قاچاقچي مواد مخدر نيز در طول اين مدت شناسائي و دستگير شدند .

فرمانده هنگ مرزي ميرجاوه تصريح کرد : در راستاي مقابله با قاچاق مواد سوختي نيزدر طول سال گذشته با تلاش مرزبانان اين هنگ با توقيف بيش از 621 دستگاه خودرو، 916 هزار و 940 ليتر انواع مواد سوختي که بيشتر آن از نوع گازوئيل بوده در نقطه صفر مرز کشف و ضبط شد .

سرهنگ ميرشکار در خاتمه با آروزي سالي خوب و سرشار از موفقيت براي همه مرزبانان و رزمندگان اين مرز بوم از مردم و مرزنشينان غيور منطقه خواست تا رزمندگان و مرزبانان اين هنگ را در راستاي حفظ و ارتقاء امنيت پايدار دراين منطقه ياري کنند .

نظر شما