سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۵۳۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
علیرضا نادعلی درخصوص جشنواره اقوام وحدت ایرانی گفت :امید آفرینی و حال خوب اتفاقی است که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است در جشنواره "ایران عزیز "رقم خورد.
حال خوب و امید آفرینی یکی از دستاوردهای جشنواره ایران عزیز است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، علیرضا نادعلی  سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید ازجشنواره "ایران عزیز" گفت : برگزاری جشنواره اقوام وحدت ایرانی که مدت  ده روز است در مکان زیبای دریاچه  شهدای خلیج فارس برگزارشده است  اتفاق نوظهوری بود. مقوله  وحدت اقوام ایرانی در جمهوری اسلامی ایران  در کنار وحدت مذهبی که همواره ملاک انقلاب  اسلامی  و جمهوری اسلامی ایران است یک امر بسیار مهم و ضروی است.
 او افزود: در پایتخت جمهوری اسلامی تهران بزرگ این هویت چندگانه اقوام کنار هم دارای اهمیت است  و باید برجسته و  نشان داده بشود که به خوبی در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نشاط و شادابی را یکی از شاخصه های مهم این جشنواره دانست و گفت  ؛ علاوه بر نمایش گذاشتن  آداب و رسوم ، موسیقی اقوام  ، صنایع دستی و موارد دیگر ، یکی از دستاوردهای این جشنواره  حال خوبی است که در این ایام برای شهروندان ایجاد شده  است آنهم در شرایطی که  اتفاقات تلخی را دشمن به ما تحمیل کرده بود .
نادعلی حضور خانواده در کنار هم را فرصت خوبی دانست در این خصوص گفت  ؛ من امشب که شب آخر این جشنواره هست چند هزار نفر را مشاهده کردم  که همراه خانواده  برای بازدید و تفریح آمده بودند .از آنجا که بحث خانواده محوری یکی از سیاست های ما در شورای اسلامی شهرداری تهران و شهرداری تهران است در این جشنواره بسیار برجسته دیده می شود و برای ما حائز اهمیت است .
وی اضافه کرد ؛ اتفاقی که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همچنین کارهای دیگری  که در شهر تهران توسط مناطق مختلف  شهرداری و معاونت  شهرداری تهران انجام شده است ،بحث امید آفرینی و حال خوب است که ما هم برآن تاکیدداریم. در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا هم بنده و همکاران روی این نکته تایید داریم و برنامه ریزی سال هم بر همین اساس شکل گرفته است .

نادعلی در آخر تاکید کرد ؛ خیلی مهم است  که در برگزاری این برنامه ها از گروههای فعال در حوزه اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم و نگاهمان را به سوی مردمی شدن کار معطوف کنیم و  مشارکت مردمی را در همین حوزه به صورت مطلوب استفاده کنیم . یکی از این نمونه ها حضور غرفه های مختلفی است که خود مردم درآن شرکت می کنند و ارائه محصول می کنند و این می تواند نمونه ای باشد که در طول سال جهت  حال خوب مردم انجام پذیرد.

نظر شما