شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۲۷۵۴۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کمیته نظارت و ارزیابی جشنواره وحدت اقوام ایرانی با مدیریت منطقه 21 در ارتقاء خدمات رسانی به عموم شهروندان توسط غرفه های مستقر در جشنواره تاثیر به سزایی داشت.
کیفیت خدمات غرفه داران با نظارت مدیریت منطقه 21 ارتقاء یافتبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر  جشنواره وحدت اقوام ایرانی از تاریخ 21 تا 30مهرماه 1401 در حاشیه دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران برگزارشد .
در این جشنواره ستاد جشنواره با تشکیل کمیته های مختلف به تسهیل  امور مختلف پرداخت.یکی از این کمیته ها "کمیته نظارت وارزیابی " غرفه ها بود که مسئولیت آن به منطقه 21 محول شد.
این کمیته در ابتدا به ارزیابی میدانی کار مبادرت وسپس با طراحی فرم های مربوطه اقدام به بازرسی وارزیابی مستمر غرفه ها در طول 10 روز برپایی جشنواره نمود.در این ارزیابی غرفه ها به دو بخش صنایع دستی ، خوراکی وسوغاتی تقسیم وتمامی غرفه ها در طول یک روز جشنواره در 3 نوبت  مورد ارزیابی قرار می گرفتند و فرم های بازرسی اولیه تهیه وتکمیل میگردید.سپس اطلاعات جمع آوری شده در فرم های نهایی جمع بندی شده ودر اختیار ستاد برگزاری ومسئولین جشنواره قرار می گرفت . ایرادات و کمبود های احتمالی با اعلام به غرفه داران رفع میگردید تا خدمات مناسبتری به شهروندان ارائه گردد.
.منطقه 21 با بهره مندی از 15 نفر از پرسنل خود این مهم را به انجام رساند و مدیر منطقه بعنوان رییس کمیته به کار همکاران نظارت دقیق داشتند .این کار با همکاری همکاران محترم منطقه 9 بنحو احسن انجام شد.
همچنین منطقه21 از ساعات اولیه آغاز به کار ستاد جشنواره وقبل از برپایی غرفه ها ،در کار پذیرش ،ثبت نام و دسته بندی غرفه ها فعال بود.
نظر شما