شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۷۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
نشست" ایده تا کتاب " روز چهارشنبه4 آبان ماه ، با حضور صغری دلداده بارانی ساعت16 در کتابخانه فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
نشست به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست " ایده تا کتاب" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و تفکر علم آموزی و کشف و شکوفایی استعداد کودکان برگزار می شود.
گفتنی است،  صغری دلداده بارانی  کارشناس برنامه در نشست "ایده تا کتاب"  به بررسی علائم نگارشی، پیوسته نویسی و جدا نویسی ، استفاده از زاویه دید  ،فضاسازی ، توصیف داستان‌نویسی مبتنی بر نظریه‌هایی ادبی و شناخت سبک‌های داستان‌نویسی در ادبیات می پردازد. و در ادامه  به  معرفی و بررسی عناصر ادبی کتاب قصه های شیرین بوستان سعدی نوشته جعفر ایراهیمی بحث خواهد شد.
کتاب قصه های شیرین بوستان سعدی نوشته جعفر ابراهیمی نشر پیدایش این کتاب در گروه کتابهای رمان و ادبیات نوجوان قرار می گیرد
صغری دلداده‌بارانی متولد سال 1341، مدیر کانون ادبی محراب قلم و نویسنده فرهنگسرای اشراق است. که می توان به کتاب صندوقچه قصه از آثار این نویسنده اشاره کرد
علاقه مندان جهت شرکت در نشست "ایده تا کتاب"  می توانند روز چهارشنبه 4آبان ماه، ساعت16 به کتابخانه اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی کتابخانه اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 7735922 تماس حاصل فرمائید.
نظر شما