سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران انجام شد
دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصدمین جلسه علنی این شورا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصدمین جلسه این شورا در روز سه‌شنبه سوم آبان ماه در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه اقوام ایرانی در غرب تهران نشان داد که می‌توان برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مکان و شرایط مختلف با کمترین آسیب برگزار کرد، گفت: برنامه ریزان فرهنگی باید همت کنند و از بهانه‌تراشی‌ها عبور کنند تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی زیادی داشته باشیم.

همچنین مهدی عباسی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه طی تذکری با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در دریاچه خلیج فارس توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اظهار کرد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها که استقبال چشمگیر شهروندان را نیز به همراه داشت، علاوه بر اینکه موجب نشاط جامعه می‌شود، پیام همدلی و اتحاد جامعه را به گوش دشمنان می‌رساند و آنها را ناامید می‌کند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» را از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه با برپایی ۳۵۰ غرفه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) برگزار کرد.
نظر شما