يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
نشست" دوستی با کتاب: روز دوشنبه 9 آّبان، با حضور صغری دلداده بارانی ساعت 9 در کتابخانه فرهنگسرای اشراق برگزار می شود
دوستی با کتاب در فرهنگسرای اشراقبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست دوستی با کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و آشنایی افراد با کتابها با نویسندگان برگزار می شود،  این  برنامه به صورت نشست بلندخوانی،روانخوانی و روخوانی کتاب پانزده روز سلامتی بازخوانی آیات مربوط به تغذیه انسان  با حضورصغری دلداده بارانی برگزارمی شود.
کتاب پانزده روز سلامتی نوشته جمشیدخدادادی  توسط نشر شهر در قطع رقعی  به چاپ  رسید
جمشید خدادای از سال 1369 تحقیق گسترده ای را در زمینه تغذیه ی انسان آغاز کرده است. او سرانجام به این باور رسیده است که غذای اصلی انسان عمدتا «گیاه» و «فرآورده های گیاهی» است. تحقیقات و تجربیات مولف نشان داده است که با رژیم غذایی مناسب می توان، هم سلامتی خود را حفظ کرد و هم از بیماری های صعب العلاج رهایی یافت.
«پانزده روز تا سلامتی» حاصل بخشی از تحقیقات و تجربیات مولف است که با الهام از آیات و روایات و بر پایه اصول طب قدیم و جدید سامان یافته است. در کتاب اصلی، مباحث نظری و همچنین استناد به آیات و روایات گسترده تر است. در کتاب حاضر، از آن تفصیل ها چشم پوشی شده و نیز از تکرار مطالب که برای یادآوری و به ذهن سپردن بوده اند. بدین ترتیب در کتاب خلاصه، مضامین اصلی در شناخت اعضاء بدن و طبایع انسانی، و نیز توصیه ها و راه حل ها برای حفظ سلامت از طریق رژیم غذایی برجسته تر شده است.
علاقه مندان جهت شرکت در نشست دوستی با کتاب می توانند روز دوشنبه9آبان ماه، ساعت 9 به کتابخانه اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی کتابخانه اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 7735922 تماس حاصل فرمائید.

نظر شما