شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۷۹۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
برگزاری 5 ویژه برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی
مدیر کتابخانه قائم(عج) منطقه 18 از اجرای 5 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این کتابخانه خبر داد.

سرزمین قصه و یک فنجان کتاب در کتابخانه قائم(عج)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی کاظمی با اشاره به اینکه کتابخانه قائم(عج) 2100 عضو فعال دارد درباره برنامه‌های تدارک دیده شده این کتابخانه در هفته کتاب و کتابخوانی برای مخاطبان اظهار داشت: کانون ادبی فجر به مناسبت هفته کتاب نشست یک فنجان کتاب را در روزهای 23 و 25 آبان از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌کند. در این برنامه دورخوانی رمان و نقد و بررسی کتاب زیر نظر لادن سلمانی کارشناس برنامه انجام می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه کتاب در موضوعات مختلف و ایستگاه مطالعه برای علاقمندان، طی هفته کتاب همه روزه از ساعت 10 تا 18 در کتابخانه قائم(عج) میزبان شهروندان است.

مدیر کتابخانه قائم(عج) با اشاره به برگزاری ویژه برنامه سرزمین قصه گفت: این برنامه در قالب قصه‌گویی برای اعضای کودک و نوجوان کتابخانه روز 24 آبان همزمان با روز کتاب و کتابخوانی از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

کاظمی افزود: برنامه بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه قائم(عج) نیز با هدف آشنایی آنان با بخش‌های مختلف کتابخانه و هم‌چنین نحوه کار کتابداری، همراه با ثبت نام رایگان یکساله در روزهای 23 و 24 آبان از ساعت 10 تا 12 اجرا می‌شود.

وی برنامه "کتابدارشو" را از دیگر برنامه‌های کتابخانه قائم(عج) ذکر کرد و گفت: در این برنامه با هدف جذب نوجوانان به فعالیت‌های حوزه کتاب، مواردی هم‌چون آموزش کتابداری و دسترسی آسان به کتاب‌های خوب به آنان آموزش داده می‌شود. این برنامه در هفته کتاب آغاز می‌شود و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

کتابخانه قائم(عج) از زیرمجموعه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، در  بلواريافت آباد، بعد از ميدان معلم، جنب مجتمع قضايي يافت آباد، بوستان قائم(عج) واقع شده و با شماره تماس ۶۶۲۱۷۷۶۶ پاسخ‌گوی شهروندان است.

نظر شما