چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از اجراي برنامه‌هاي متنوع و مختلفي به مناسبت هفته سلامت در اين منطقه خبر داد.
«رضا دوستعلي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه اين برنامه‌ها از 18 تا 24 فروردين‌ماه برگزار مي‌‌شود، گفت: فرهنگسراي سرو به همين مناسبت جشنواره ادويه را در پنج قالب مختلف براي علاقه‌مندان اجرا مي‌كند. وي افزود: «تغذيه سالم در زندگي شهري» عنوان ويژه‌برنامه‌ ديگري است كه فرهنگسراي شفق در طول يك هفته برگزار مي‌كند.
 دوستعلي اظهار داشت: خانه فرهنگ گل‌ها نمايش كودك «قاقالي‌لي ممنوع» را ويژه مدارس منطقه اجرا مي‌كند،ضمن اينكه مسابقه كتابخواني نيز با عنوان «مطبخ‌خانه» در بحث تغذيه و سلامت در كتابخانه شهيد جهان‌آرا برگزار مي‌‌‌‌شود.
رييس فرهنگسراي سرو تصريح كرد:«يك سبد كتاب» نيز عنوان مسابقه كتابخواني است كه با محوريت تغذيه شهروند سالم در كتابخانه سرو منطقه 6 در نظر گرفته شده است. به گفته وي، نمايشگاه پوسترهاي سلامتي با همكاري وزارت بهداشت در نگارخانه سرو، نمايشگاه كاريكاتور «قند و نمك» در نگارخانه شفق و ويژه‌برنامه «تغذيه سالم سنتي و گياهان دارويي» در موزه شريعتي از ديگر برنامه‌هايي است كه از 18 تا 24 فروردين‌ماه در نظر گرفته شده است.
نظر شما