شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
مسابقه شطرنج گروهی (سیمولتانه)، عصر جمعه 27 آبان 1401، باحضور 59 شطرنج باز در فرهنگسرای بهمن برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در این مسابقه که توسط کانون نابینایان فرهنگسرای بهمن و با مشارکت و همکاری انجمن تجلی شهر ری و اداره سلامت منطقه ۱۶ در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار شد، ایمان تحویلی مدرس شطرنج و عضو کانون نابینایان فرهنگسرای بهمن به مصاف ۵۹ شطرنجباز در رده های سنی مختلف رفت و پس از 6 ساعت رقابت، موفق به کسب ۵۴ برد و ۲ تساوی شد و در مقابل ۳ حریف خود به نام های امیرعباس وطن خواه، امیرعلی کریمی و امیرعلی غمخواری شکست را پذیرا شد.

این مسابقه باحضور علی اکبر هدهدی (رئیس انجمن شطرنج نابینایان کل کشور), ناهید اطیابی (رئیس انجمن شطرنج نابینایان استان تهران) و جمعی از علاقه مندان شطرنج و با قضاوت حمید اکبری (داور فدراسیون شطرنج کشور و مدرس مدرسه شطرنج فرهنگسرای بهمن) در منطقه 16برگزار شد.

در این رقابت 9 بازیکن معلول (8 نفر نابینا و 1 نفر جسمی حرکتی) حضور داشتند.

کانون نابینایان فرهنگسرای بهمن ۲۰ شهریور ۱۳۷۹ به همت شادروان مرحومه ربابه صفائی بنیان گذاری شد، این کانون در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ عضو دارد.

این کانون در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن دارای بیش از ۰۰۰/۱۰ جلد کتاب صوتی می باشد که آماده ارائه خدمات به تمامی علاقه مندان می باشد.

نابینایان و کم بینایان با عضویت در این کانون می توانند از خدمات و دوره های آموزشی این کانون به صورت رایگان بهره مند شوند.

علاقه مندان برای عضویت در این کانون می توانند همه روزه در ساعات اداری به دفتر کانون نابینایان بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۲۳۸۸۰ تماس بگیرند.

نظر شما