يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۲۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
فرهنگسرای کار و تعاون به منظور تقويت خوداتکايي، خودباوري، عزت ملي و ترویج فرهنگ کار وکارآفرینی، خوداشتغالی وکمک به رشد اقتصادی خانواده کارگاه آموزشی با کارآفرینان را روز چهارشنبه 2 آذرماه برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، این برنامه به منظور بهره‌گيري از فرصت‌هاي جديد کسب وکار و راه اندازی شركت‌هاي جديدخلاق و نوآور، استفاده بیشتر از تولید داخلی و کاهش وابستگی از خارج و به مفهوم نوين(كارآفريني) برگزار می شود که نیازمند ايجاد بستر و فضاي مناسب فرهنگي؛ اجتماعي و اقتصادي است. تنها با ايجاد چنين فضايي است كه مشاغل قديمي و ناكارآمد به تدريج جاي خود را به فرصت‌هاي شغلي جديد، پويا ، مولد و کارآفرین مي‌دهند.

برنامه « با کارآفرینان» با مشارکت کانون کارآفرینی در قالب کارگاه آموزشی برای کار آفرینان و علاقمندان به فراگیری حوزه کسب وکارهای خانگی جهت آشنایی آنان با کارآفرینان ، انتقال تجربه و نیز آموزش کسب و کار 16،2 و 30 آذرماه از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این کارگاه آموزشی رایگان می توانند به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی پلاک 76 مراجعه و یا با شماره تلفن:66029060 تماس حاصل نمایند.

نظر شما