يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
نمایش شاد و موزیکال «پلنگ خیال‌باف» به نویسندگی مجتبی خمسه و کارگردانی سحر پورفرج در فرهنگ‌سرای فردوس به روی صحنه می‌رود.
نمایش موزیکال «پلنگ خیال‌باف» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ  هنر؛ نمایش شاد و موزیکال «پلنگ خیال‌باف» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آن‌ها، تا پایان آذر‌ماه ساعت 17 در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
 این نمایش، داستان پلنگی است که می‌خواهد سلطان جنگل شود؛ در مسیر رسیدن به این خیال، با حیوانات مختلف آشنا شده و متوجه می‌شود اگر موجودی می‌خواهد سلطان جنگل شود، باید قوی‌ترین موجود جنگل را شکست دهد و آن کسی نیست جز آدمیزاد و در ادامه که ماجراهایی اتفاق می‌افتد.
 
کارگردان نمایش «پلنگ خیال‌باف» که برگزفته از داستان کهن ایرانی «موش و گربه» عبید زاکانی است، سحر پور فرج، نویسنده آن مجتبی خمسه و بازیگران آن محسن بان‌ور، محمد صالحی و مجتبی خمسه هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما