شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
نشست بررسی کتاب قصه بوستان و گلستان با عنوان " ایده تا کتاب " روز چهارشنبه 16 آذر ماه ، با حضور صغری دلداده بارانی به ساعت16 در کتابخانه فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
نشست به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست " ایده تا کتاب" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و تفکر علم آموزی و کشف و شکوفایی استعداد کودکان برگزار می شود.
گفتنی است،  صغری دلداده بارانی  کارشناس برنامه در نشست "ایده تا کتاب"  به  معرفی بررسی و عناصر  کتاب قصه بوستان و گلستان، می پردازد.  در ادامه به بررسی علائم نگارشی، پیوسته نویسی و جدا نویسی ، استفاده از زاویه دید  ،فضاسازی ، توصیف داستان‌نویسی مبتنی بر نظریه‌هایی ادبی و شناخت سبک‌های داستان‌نویسی در ادبیات با نو جوانان  بحث خواهد شد
کتاب قصه های شیرین بوستان و گلستان  نوشته رضاشیرازی نشرپیام محراب (از مجموعۀ 2 جلدی)در جلد دوم از مجموعه‌ی حاضر، حکایاتی از "گلستان" و "بوستان" سعدی به زبان ساده، همراه با تصاویری چند، بازگو شده است. عناوین برخی از این حکایات و قصه‌ها بدین قرار است: "مامور قتل"، "صمد و صنم"، "اسب گران‌بهای حاتم" و "حیوانات و پیرمرد".
علاقه مندان جهت شرکت در نشست "ایده تا کتاب"  می توانند روز چهارشنبه 16 آذر ماه، ساعت16 به کتابخانه اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی کتابخانه اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 7735922 تماس حاصل فرمائید

نظر شما