يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۲۸۶۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
در هفدهمین نشست گنجینه خانواده کتاب «محرمانه‌های زنانه» با حضور حجت الاسلام سید علیرضا تراشیون(مولف کتاب) روز سه‌شنبه 22 آذرماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در کتاب «محرمانه های زنانه» تلاش شده در قالب چهل نکته رازهای زندگی زن موفق، با بهره‌گیری از آیات و روایات معصومین(ع) تبیین شود.

در این نشست ادبی مسعود پیرمرادیان(مدیرعامل نشر معارف)، شیوا مقدم(رییس فرهنگسرای خانواده) و علی محمدی(مدیر ادبستان سواد رسانه) به عنوان سخنران حضور دارند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: یکی از دغدغههای همیشگی و مهم در زندگی خانوادگی این است که گاهی زن و مرد جایگاه خود را فراموش می‌کنند؛ بدین معنا که برخی زنان در جایگاه زن، و گروهی از مردان در جایگاه مرد، در خانه به ایفای نقش نمیپردازند. سبک زندگی امیرالمؤمنین(ع) و فاطمه زهرا(س) نشان می‌دهد که زهرای مرضیه(س) در زندگی‌شان در جایگاه یک بانوی خانه و امیرالمؤمنین(ع) در جایگاه یک مرد و شوهر قرار داشتند.

کتاب«محرمانه‌های زنانه»رازهای زندگی زن موفق با رویکرد دینی و تربیتی؛ از سوی دفتر نشر معارف سال 1400 در قطع رقعی منتشر شد.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند.

نظر شما