چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۷۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
حسین زاده، مسوول غرفه انار فرهنگ‌سرای معرفت ،مصرف روزانه انار را عامل موثری در درمان‌ بسیاری از بیماری‌های بدن انسان و همچنین باعث پیشگیری از بیماری‌های مختلف خواند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای معرفت،حسین زاده گفت: ما چون سنوات گذشته محصول مرغوب باغات انار را از مزرعه آق‌دره ساوه برای عرضه به شهروندان تهرانی به فرهنگ‌سرای معرفت در شمال‌غرب تهران آورده‌ایم و تا 30 آذرماه پذیرای عزیزان تهرانی هستیم.

این باغدار نمونه با تاکید به نوشیدن آب انار به صورت ناشتا گفت : آب انار کار سم زدایی را انجام می‌دهد. از جمله خاصیت آب انار می توان به تاثیر آن در کاهش استرس، موثر در سلامتی قلب( نوشیدن روزانه یک لیوان آب انار می‌تواند تا بیش از یک سوم جریان خون به قلب را افزایش دهد) ، کاهش احتمال سرطان به‌خاطر خواص آنتی اکسیدانی، از بین برنده چربی‌های اضافی بدن و درمانگر بیماری‌های کلیوی است.

همچنین این میوه‌ی یاقوتی فصل پاییز تنظیم‌کننده قند خون و فشارخون، مفید برای صفرا و تب صفراوی ، مقوی معده و کبد ، مقوی، ملین، ادرارآور و ضد تشنگی و دفع کننده مضرات دخانیات است.

حسین‌زاده به خاصیت درمانی دیگر فراورده‌های انار اشاره کرد و گفت : رب انار برای التیام زخم‌های دهان مفید است. دم کرده یا جوشانده پوست انار به عنوان چای برای کم خونی و رفع خستگی کاربرد دارد. دم کرده برگ انار نیز میگرن را برطرف می‌کند و پوره پوست انار برای التیام زخم‌های کهنه استفاده می‌شود و خوب است بدانیم که اگر انار با دانه خورده شود از صدا کردن شکم جلوگیری می‌شود و همچنین انار شیرین سرفه را تسکین می‌دهد و صدا را باز می‌کند.

این باغدار نمونه در خصوص غرفه انار ساوه فرهنگ‌سرای معرفت افزود: این غرفه با عرضه انواع انار خوراکی و یک نوع انار درمانی ، آب انار ، رب انار و لواشک انار تا 30 آذر ماه با تخفیفات ویژه به مناسبت یلدا در فرهنگ‌سرای معرفت میزبان شهروندان تهرنی است.

علاقه‌مندان می توانند برای خرید انار مرغوب و مشتقات آن تا تاریخ یادشده به فرهنگ‌سرای معرفت واقع در بلوار شهران،بعداز زيرگذر شهيدهمت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44301444 تماس حاصل کنند.

نظر شما