سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۴
«سيداحمد ميرعلايي»مدير عامل بنياد سينمايي فارابي، طي حكمي «جعفر گودرزي» را به عنوان «مشاور مديرعامل در امور رسانه‌اي» و «مدير روابط عمومي» منصوب كرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فارابي،«سيداحمد ميرعلايي» در اين حكم اورده است:

نظر به تجارب ارزشمند شما در حوزه ارتباطات فرهنگي هنري و با توجه به نقش حساس روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي در ايجاد ارتباط و توليد و توزيع اطلاعات در ميان دست اندركاران سينما ، مخاطبين و جامعه فرهنگي هنري و اصحاب رسانه‌هاي كشور، جنابعالي را به سمت مدير روابط عمومي و مشاور مديرعامل در امور رسانه‌اي منصوب مي‌نمايم. رجاء واثق دارد به مديريت حضرتعالي در اين حوزه از فعاليت‌هاي بنياد، شاهد تحولات و پيشرفت‌هاي چشمگيري در زمينه روزآمدي و كارآمدي روابط عمومي بنياد باشيم.

«جعفر گودرزي» كه هم‌اكنون دبير شوراي مركزي انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران است،پيش‌تر در پروژه‌هاي سينمايي كه در دفتر «ماهد فيلم»(به مديريت سيداحمد ميراعلايي) توليد مي‌شد به عنوان مدير روابط عمومي فعاليت مي‌كرده است.

گودرزي در چندين جشنواره به عنوان داور، مدير ارتباطات و روابط عمومي و مدير اجرايي نيز فعاليت و كار خود را از سال 65 با مجله اطلاعات هفتگي آغاز كرد و به عنوان دبير تحريريه و سردبير در عرصه مطبوعات فعاليت داشته است. همكاري با چندين پروژه سينمايي و تلويزيوني در حوزه‌هاي برنامه ريزي و توليد نيز از جمله فعاليت‌هاي گودرزي به شمار مي‌رود.

نظر شما