يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
گروه فرهنگی‌ هنری " پــر " نمایشگاه گروهی«عکس پرانتز باز» را در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌کند
نمایشگاه گروهی عکس پرانتز باز‎‎به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، گروه فرهنگی‌هنری «پر» به سرپرستی مجید صالحی نمایشگاه گروهی عکس را با عنوان «پرانتز باز» از روز دوشنبه 27 آذر تا 1 دی ماه 1401 در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌کند. این نمایشگاه با مجموعه عکس‌هایی از هنرمندان نام‌آشنای این عرصه با مضمون اجتماعی، انتزاعی به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

علی‌اکبر رهنمایی، شبیر شیرازی، نوشین میر نقیبی و علی اکبری هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند. علی‌اکبر رهنمایی به‌صورت تخصصی در ژانر فتو ژورنالیسم فعالیت داشته و آثار این هنرمند در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی تاکنون به نمایش درآمده و در جشنواره‌های مختلف برنده جایزه شده ‌است. شبیر شیرازی که بیشتر به‌عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده سینما و تئاتر شناخته می‌شود با آثاری در ژانر ناتورالیسم انتزاعی و خانم نوشین میر نقیبی آثار اجتماعی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

علاقه مندان می‌توانند برای بازدید نمایشگاه از روز دوشنبه 27 آذرتا 1 دی ماه 1401 به فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، خیابان امامزاده مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایند.
نظر شما