يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۸۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
خانه فرهنگ ابوسعید با تهیه بسته‌های هدایای شب یلدا جهت ترویج فرهنگ مهربانی با حضور مادران شهدا برگزار می کند
رزمایش جهادی یلدای مهربانی در خانه فرهنگ ابو سعیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رزمایش جهادی یلدای مهربانی با هدف ارتقاء روحیه همبستگی ،نوعدوستی و گسترش مشارکت شهروندان و به منظور حمایت از مددجویان و کودکان کم برخوردار منطقه 11 با همکاری گروه جهادی شهید ابهری و مسجد دارالسلام  و با تامین کمک هزینه معیشتی شب یلدای نیازمندان روزهای سه شنبه و چهار شنبه 29و30آذرماه از ساعت 16 الی 18 در خانه فرهنگ ابوسعید برگزار می شود.

ازدیرباز یلدا به طولانی ترین شب سال معروف است که همه ساله مردم ایران زمین در هرکجای این کره خاکی که باشند در کنار خانواده به ویژه بزرگترهای فامیل حضور یافته و با پهن کردن سفره و گذاشتن میوه، آجیل و شیرینی های سنتی گرد هم جمع شده و این سنت کهن ایرانی را گرامی می دارند.

ازخیرین دعوت می شود امسال نیز بسان سال‌های گذشته با کمک‌های خیرانه و نیکوکارانه، تا قبل از شب یلدا با تهیه سبد‌های هدیه یلدایی و توزیع این مهربانی‌ها،  خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد  همیاری کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ ابوسعید واقع در میدان منیریه ، خیابان ابوسعید ، بن بست سوم مراجعه و یا با شماره ی 66493039 تماس حاصل نمایند .



نظر شما