يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
نمایشگاه انفرادی نقاشی آسیه سادات معصومی باعنوان " همای رنگ" از روز جمعه ۲ تا 8 دی ماه در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود.
نمایشگاه انفرادی نقاشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آسیه السادات معصومی با 35 اثر تابلو نقاشی و آثار تجسمی دیگر نمایشگاهش را برپا می کند،  وی متولد ۱۳۶۷ کارشناس ارشد حقوق بین الملل با سابقه ۱۰ سال در زمینه نقاشی و هنرهای تجسمی (تکنیک های طراحی، سیاه قلم،آب رنگ، گواش، اکرولیک، رنگ روغن، آبستره و رزین، بافت و تکسچر، جوهرالکلی، کالیگرافی و نقاشی خط، نقاشی روی سفال، پاستل گچی و روغنی، نقاشی پارچه، ماربلینگ، پتینه، پرتره، ویترای و... بصورت تخصصی مشغول به کار میباشد. طی ۴ سال اخیر دو نمایشگاه به صورت گروهی که شامل طبیعت با موضوع آزاد در نگارخانه نهاوند و نقاشی پارچه و چرم در گالری هنری ایده شرکت داشته و با مدیریت سرکار خانم موحدی مدارک نقاشی مقدماتی ،نقاشی پیشرفته ،پداگوژی، مربیگری کودک و نقاشی پارچه کسب کرده و به صورت رسمی مدرس همه تکنیک ها در گروه سنی ۳ سال به بالا می‌باشد.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز شنبه 3 آذر تا 8 دی ماه 1401 همه روزه از ساعت 16تا 18 به نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه نمایند.
فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کوچه امامزاده واقع شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایید.

نظر شما