دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۸۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری بانوی مهربانی حضرت فاطمه (س)، نمایش مذهبی " ساکن کوچه ی بنی هاشم" به نویسندگی و کارگردانی فرینا اولیایی از اول تا چهارم دی ماه ساعت 17 در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به روی صحنه می رود.
نمایش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نمایش کاری است از کانون طلوع هنر فرهنگسرای انقلاب اسلامی که با قلم فرینا اولیایی به نگارش درآمده است. بازیگران این نمایش عبارتند از؛ مرضیه نهنگ زاده ، فرینا اولیایی، امیر خالقی فر، سید علی زاهدی، زهرا شادکامیان، امیر طالبی، روح الله کاکش پور و محمد رضا مردان خانی
  همچنین نسیم حاجی ساربانی طراحی لباس و پیمان کامیار طراحی پوستر این نمایش  را به عهده دارند.
نمایش " ساکن کوچه ی  بنی هاشم" روایتی است از یک خیانت و پشت کردن به پیمان مردان و زنانی که قبل از غدیر به شور نشستند و در ادامه به روزهای بعد از رحلت نبی اکرم (ص) و جنگ بر سر خرقه ی خلافت و جایگاه ایشان می پردازد.
فرهنگسرای انقلاب اسلامی از هیات ها،گروه های عزاداری نوجوان  و عموم مردم برای  تماشای رایگان  این نمایش دعوت به عمل می آورد.
علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55408470 تماس بگیرند.  
نظر شما