دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۹۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
خانه فرهنگ نور دانش مدیریت منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری در بوستان مریم میزبان مراسم خاکسپاری یکی دیگر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود .
منطقه 21 معطر به عطر شهید گمنام میشودبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، مدیریت منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری مراسم تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس را با مشارکت شهرداری منطقه، مساجد شهرک فرهنگیان و شهرک آزادی ، پایگاههای بسیج منطقه و اهالی شهید پرور برگزار خواهد نمود.
مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در شب چهارشنبه 7 دیماه از ساعت 20 الی 22 در محل مسجد نبی اکرم (ص) شهرک آزادی و مراسم تشییع و بدرقه در روز پنج شنبه از ساعت 9 و از مسجد امیر المومنین (ع) شهرک فرهنگیان به سمت بوستان مریم اجرا می شود.
مداحی و ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا – ایستگاههای صلواتی و پذیرایی ، سخنرانی و اقامه نماز بر شهید از برنامه های در نظر گرفته شده در این دو روز میباشد.
علاقه مندان به حضور در مراسم وداع میتوانند روز چهارشنبه به نشانی : بزرگراه شهید لشکری- بلوار شیشه مینا،شهرک آزادی ،مسجد نبی اکرم (ص) و به منظور همراهی در مراسم تشییع در روز پنج شنبه به نشانی : بزرگراه شهید لشکری،بلوار شیشه مینا، شهرک فرهنگیان ،میدان دانش،مسجد امیر المومنین مراجعه نمایند.همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 44531777 تماس حاصل نمایند

نظر شما