چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۹۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
نخستین نشست خوانش کتاب «شادکامی جدید» در قالب برنامه «میهمانی کتاب» روز سه شنبه 13 دی ماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

خوانش کتاب«شادکامی جدید» در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کتاب براي كساني كه به دنبال شادكامي بيش‌تر در زندگي‌اند ارزشمند است؛ همچنین گرچه كتاب بسيار عملي است، به هيچ‌وجه سطحي نيست و از موضوعات عميق‌تري مانند اصل ناپايداري و رسيدن به خشنودي دروني و دميدن معنويت به زندگي روزمره غافل نمی شود چراکه نويسندگان با تمركز بر تمرين و نه تئوري يا فلسفه، مي‌كوشند به خوانندگان كمك كنند تا به اهدافي كه ممكن است برايشان خيلي دشوار يا تحقق‌ناپذير باشد، دست يابند و در حوزه هدفمندي‌هاي شخصي كه بسيار انتزاعي و دست‌يابي به اطلاعات دقيق و مفيد درباره آن دشوار است، توصيه‌هاي عملي ارائه مي‌كنند.

کتاب «شادکامی جدید» نوشته متیو مک کی و جفری وود، ترجمه سحر محمدی توسط انتشارات سایه سخن در سال 1401 منتشر شد.

نشست های بعدی این برنامه با حضور حسن ملکیان(روانشناس و مدیر نشر سایه سخن) و مشارکت انتشارات سایه سخن روزهای 27 دی ماه، 11 و 25 بهمن، 9 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند.


نظر شما