سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۲۹۵۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
موسسه آموزش شهر با هدف ارتقای دانش و مهارت مربیان زبان انگلیسی، به روز رسانی دانش مربیان ،آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژو هش های تجربی آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص و توانمند، اقدام به برگزاری دوره سوم تربیت مربی زبان انگلیسی کرده است.
برگزاری سومین دوره تربیت مربی زبان انگلیسی در موسسه آموزش شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کلاسهای تربیت مربی زبان انگلیسی "TTC" به پرورش نیروها و مدرس های متخصص و دارای مهارت که از ضرورت توسعه پایدار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است می پردازد.این دوره توسط اساتید برجسته و دانش آموخته دانشگاه های به نام دنیا برگزار می شود. این دوره شامل 15 جلسه نود دقیقه ای می باشد.

شایان ذکر است بعد از اتمام دوره مدرک از طرف موسسه آموزش شهر به مخاطبین اعطا  می شود و شرکت­کنندگان در دوره تربیت مربی زبان انگلیسی ،  پس از گذراندن دوره و کسب نمره قبولی و احراز صلاحیت از سوی اساتید و کارشناسان وارد سامانه آموزش شهر شده و جهت تدریس به مناطق و فرهنگ‌سراها معرفی خواهند شد.

ازین­رو؛ موسسه آموزش شهر، جهت تکمیل کادر آموزشی خود و با تاکید بر نقش آموزش و یادگیری و به روز رسانی دانش مربیان از تاریخ 20 دی لغایت 13 بهمن ماه  .روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 9 الی 30/14 در فرهنگسرای اشراق میزبان علاقه مندان خواهد بود .

گفتنی است علاقمندان به شرکت در دوره‌های جامع تربیت مربی  زبان انگلیسی، میتوانند برای ثبت نام با شماره 96657500 داخلی 5 تماس بگیرید.

موسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی،کوچه تقوی،پلاک ۲۵ واقع است

نظر شما