شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۲۹۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
پاتوق کتاب کتابخانه فجر در ویژه‌برنامه «پنج شنبه‌های کتاب و کتابخوانی» میزبان مسعود کوهستانی نژاد، نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر است.

پاتوق کتاب کتابخانه فجر میزبان مسعود کوهستانی نژادپاتوق کتاب کتابخانه فجر در ویژه‌برنامه «پنج شنبه‌های کتاب و کتابخوانی» میزبان مسعود کوهستانی نژاد، نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر پاتوق کتاب کتابخانه فجر پنج‌شنبه های هر هفته، با حضورعلاقه‌مندان به کتاب برگزار می‌شود. این محفل فرصتی برای مخاطبان به ویژه کودکان ‌‌و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی است تا با نویسندگان و افراد فعال در حوزه کتاب از نزدیک گفتگو کنند.

مسعود کوهستانی نژاد متولد 1342 پژوهشگر و نویسنده تاریخ معاصر است. ازجمله آثار او می توان به چالشها و تعاملات ایران و عراق، گزیده اسناد نمایش در ایران، اسناد 14دوره اول مجلس، مشروطیت ایران و رمان خارجی(در 4 جلد)، مشروطیت ایران و رمان فارسی (در5جلد)، جزایر ایرانی خلیج فارس و دغدغه‌های یک زن ایرانی در جنگ جهانی دوم اشاره کرد.

پاتوق کتاب کتابخانه فجر، پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 11 در کتابخانه فجر به نشانی بلواريافت‌آباد، ابراهيم‌آباد، خيابان اسدآبادي، ‌بوستان مينا، میزبان اعضای نوجوان و بزرگسال و سایر علاقمندان است.

نظر شما