يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۹۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
مدرسه هنر فرهنگسرای امام (ره) برای دوره های تخصصی هنر بزرگسال و کودک و دکوراسیون داخلی ثبت نام می کند.
برگزاری دوره های تخصصی هنر در مدرسه هنر فرهنگسرای امام (ره)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مدرسه هنر فرهنگسرای امام (ره) در رشته‌های سبک‌شناسی مبلمان و دکوراسیون داخلی، بازیگری، خوشنویسی، سفالگری، نقاشی روی چینی و دوره‌های نقاشی با تکنیک رنگ و روغن و آبرنگ و هنر و خلاقیت ویژه کودکان هنرجو می‌پذیرد.

هنرجویان در دوره‌های سبک‌شناسی مبلمان و دکوراسیون داخلی با سبک شناسی مبلمان اروپایی و آمریکایی آشنا می‌شوند. همچنین بازخوانی و مطالعه سبک‌های مدرن و پست مدرن در معماری داخلی معاصر از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی است.

در ضمن  آشنایی با نحوه تولید مبلمان ثابت و متحرک با رویکرد نظارت بر ساخت و آشنایی با قراردادهای دکوراسیون بخشی از این دوره را تشکیل می‌دهد در مقطع سنی بزرگسال است.

در دوره‌های بازیگری  ویژه کودکان و نوجوانان، آموزش حول محورهای خودشناسی، تمرکز، بیان، روابط عمومی و تقویت اعتماد به نفس قرار دارد. دوره های آموزشی تخصصی خوشنویسی نیز با اولویت تکنیک خط نستعلیق و  شیوه‌های جدید خوشنویسی ویژه بزرگسالان، آموزش تخصصی سفالگری با رویکرد فرم دهی و کار با دست و آموزش تخصصی نقاشی روی چینی ویژه بزرگسالان از دیگر کلاس‌های مدرسه هنر این فرهنگسرا است.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند با تلفن های 26100895 و 26123630 تماس گرفته و یا به نشانی خیابان شهید با هنر (نیاوران)، نرسیده به سه راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی، فرهنگسرای امام (ره) مراجعه نمایند.
نظر شما