دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
مراسم کلنگ‌زني پروژه سراي محله شريعتي جنوبي در منطقه 19 روز گذشته با حضور شهردار اين منطقه برگزار شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، فتح اللهي شهردار منطقه 19  در اين مراسم اظهار داشت: شهر و شهرداري متعلق به مردم است و مديران شهري وظيفه و نيابت دارند منابع مردم را در پروسه هاي اجتماعي، فرهنگي، عمراني و خدماتي آنگونه هزينه کنند که حداکثر رضايت مردم را تحصيل كنند.

 

وي گفت: سراي محله، محل تلاقي افکار و هم انديشي و مشورت وراهنمايي مردم است تا شهرداري ضمن تأمين بخشي از نيازهاي مردم بتواند با کمک و همفکري مردم کارهاي عمده اي را شکل دهد.

 

فتح اللهي ابراز اميدواري کرد اجراي اين پروژه در سال «همت مضاعف و کار مضاعف» رکورد کار با کيفيت ، با دقت و در زمان معين و همراه  با ارزش افزوده باشد.

 

وي با تأکيد بر شتاب توسعه در جنوب شهر تهران تصريح کرد: تحول شمال و جنوب کامل نخواهد شد مگر با سرمايه اجتماعي به نام مردم به عنوان صاحبان اصلي شهر و ايجاد بستر فرهنگي آن.

 

شهردار منطقه 19 در ادامه گفت: خوشبختانه ،شتاب توسعه در جنوب شهر به تدبير شهردار تهران و برنامه ريزي ها بيش از شمال شهر شده و فاصله طبقاتي موجود در حال کم شدن است.

 

وي با اعلام اينکه پروژه سراي محله شکوفه جنوبي هم همزمان با اين مجموعه در حال احداث است ، گفت: مدت زمان پيش بيني شده براي ساخت هر 2 سراي محله 4 ماه پيش بيني شده و کيفيت مجموعه در کنار استفاده از مصالح مرغوب با در نظر گرفتن مديريت زمان و صرفه جويي در منابع مردم مدنظر است.

 

بر اساس اين گزارش در اين مراسم مهندس طوري شهردار ناحيه 2 منطقه 19 پروژه سراي محله شريعتي جنوبي  را به عنوان نخستين پروژه اجتماعي، فرهنگي و عمراني شهرداري منطقه 19 در سال جديد دانست و گفت: تأمين اين سراي محله تجلي هويت فرهنگي محله شريعتي جنوبي در آينده نزديک است.

 

در اين مراسم شهرداران نواحي پنج گانه، شوراياران ناحيه دو و جمعي از  شهروندان محله شريعتي جنوبي حضور داشته و خواستار اجراي هرچه بيشتر فعاليت‌هاي عمراني و فرهنگي در منطقه شدند.

نظر شما