دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴
شرايط ساخت فيلم سينمايي برايم محيا نيست و با اتفاقاتي كه براي دو فيلم اخيرم در اكران افتاد، ترجيح مي‌دهم از سينما فاصله بگيرم.

«محمدعلي سجادي» كارگردان سينما و تلويزيون ضمن بيان اين مطلب به خبرنگار شهر گفت: متاسفانه در اين چندسال اخير، شرايط فيلم ساختن براي شخص من محيا نبود و اتفاقاتي از قبيل توقيف دو فيلم «شوريده» و «تردست» باعث شد تا از سينما كناره گيري كنم.

وي در ادامه گفت: وقتي فيلمنامه هاي آماده‌ام را براي ارائه به اداره نظارت و ارزشيابي بنياد سينمايي

مي‌فرستم؛خبري از پروانه ساخت نمي‌شود،چه انگيزه‌اي براي فعاليت در عرصه سينما باقي مي‌ماند.آن هم براي كارگرداني همانند من كه حداقل چند فيلم سينمايي را كارگرداني كرده‌ام.

كارگردان فيلم «بازجويي يك جنايت» گفت: اميدوارم با تغيير مديران سينما، موقعيتي مناسب براي فيلم ساختن در سينما ايجاد شود و فيلمنامه هايم مجوز ساخت دريافت كنند.

كارگردان مجموعه تلويزيوني «جستجوگران» در خصوص فعاليت در تلويزيون گفت: با توجه به اينكه مجموعه «جستجوگران» سال گذشته تجربه متفاوتي در عرصه كارهاي بنده بود، در حقيقت من مشكلي براي ارائه طرح سريال و مجموعه تلويزيوني ندارم و در صدد هستم تا به زودي مجموعه تلويزيوني ديگري را آغاز كنم كه هم اكنون در مرحله نگارش نهايي است.

سجادي در كنار كارگرداني سينما و تلويزيون نيز دو كتاب شعر نوشته است.

بازجويي يك جنايت،شيفته، رنگ شب، اثيري، جنايت، شوريده ، تردست، رمز، مخمصه و... از جمله فيلم هايي است كه اين كارگردان در كارنامه خود دارد.

نظر شما