سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
خانه فرهنگ ایرانسرا ویژه برنامه "آسمانه" را روزدوشنبه 10 بهمن ماه ساعت 10 تا 12 در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 ، خانه فرهنگ ایرانسرا با مشارکت آموزش و پرورش منطقه 9، شهرداری منطقه 9 و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، ویژه برنامه "آسمانه" را با هدف معرفی هر چه بیشتر بناها و اماکن ملی و تاریخی شهر تهران به نوجوانان در دوقالب نشست و بازدید از مجموعه برج آزادی برگزار می کند.

مرحله اول برنامه ، نشست تخصصی با حضور استاد ساغر کریمی از اساتید برجسته حوزه معماری دانشگاه در سالن اجتماعات مجموعه برج آزادی با موضوع ویژگی های معماری اسلامی و مجموعه برج آزادی برگزار می شودو در مرحله دوم نوجوانان از مجموعه برج آزادی بازدید خواهند داشت و از توضیحات راهنما بهره مند خواهند شد همچنین بازدید نوجوانان از خانه فرهنگ ایرانسرا و آشنایی باهنرمندان نیز از جمله بخش های این برنامه است.

در این برنامه با درک این موضوع که معماری یکی از خلاق ترین هنر ها و بخش مهمی از هویت هر سرزمین است. با دیدن آثار معماری ،مجموعه ای از ارزش های عمیق و غنی فرهنگی و هنری ملت ها آشکار می شود.می توانیم نوع نگرش مردم یک کشور به دنیای پیرامون خود را بهبود ببخشیم برای همین،معماری بسیار فراتر از ساختن بناها و پایه و اساس زندگی تلقی می شود.

علاقه مندان جهت هماهنگی حضور در نشست تخصصی و بازدید می توانند به خانه فرهنگ ایرانسرا واقع در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار ه تلفن 66053378 تماس بگیرند.

نظر شما