شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
نمایشگاه انفرادی نقاشی «باران نور» در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برپا می شود.
نمایشگاه انفرادی نقاشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  نمایشگاه انفرادی نقاشی هنرمند شیما واحد باعنوان " باران نور" از روز جمعه 14 تا 21 بهمن ماه 1401 در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود. 
شیما واحد متولد سال ۱۳۷۱ کارشناس مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار با سابقه هنری ۷ ساله در زمینه های خوشنویسی،  نقاشی و هنرهای تجسمی (تکنیک‌های طراحی، سیاه قلم، رنگ روغن، آبرنگ، گواش، کالیگرافی و نقاشی خط، نقاشی روی چوب، سفال و ...) است.
وی طی چهار سال اخیر در دو نمایشگاه گروهی با عنوان طبیعت، با تکنیک رنگ روغن و پرتره در فرهنگسرای اشراق شرکت کرده و رتبه اول را کسب نموده است. طی ۲ سال گذشته تابلوهای مذهبی خود را در زمینه عاشورایی آغاز نموده و از تجربیات ارزشمند استاد علی بحرینی بهره برده است و توانسته مجموعه ده تایی از آثار خود را تحت عنوان "باران نور" در فرهنگسرای نهج البلاغه به نمایش درآورد.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز جمعه 14 آذر تا 21 بهمن ماه 1401 همه روزه از ساعت 10 تا 13 و 16تا 18 به نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه نمایند.
فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کوچه امامزاده واقع شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایید.
نظر شما