دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۰۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
اجرای دونمایش غول بزرگ مهربان و شاهزاده خانم بدترکیب که از تاریخ 6 بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران آغاز شده همچنان چشمنواز شهروندان است.
هزاران نفر غول و شاهزاده را در پردیس تئاتر تهران دیدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این آثار ویژه کودکان با استقبال گسترده علاقه‌مندان هنر نمایش  مواجه و بیش از 3000 نفر از این دو نمایش دیدن کرده‌اند.
نمایشهای شاهزاده خانم بدترکیب و غول بزرگ مهربان را مریم کاظمی کارگردان توانای تئاتر کودک و نوجوان طراحی و کارگردانی کرده و حسین فدایی حسین مترجم زبردست آثار این گروه سنی کار ترجمه را انجام داده است، استفاده از رنگهای زیبا و طراحی شاد لباسهای بازیگران، داستان روان و مناسب در کنار نقش آفرینی هنرمندانه بازیگران که در عین سادگی حاوی پیامهای اخلاقی است از دلایل استقبال از این نمایشها است. 
شاهزاده خانم بد ترکیب داستان شاهزاده خانمی اخمو و بداخلاق به نام اسمرالدا و ماجراهای او را برای بیننده به تصویر می‌کشد.
و در نمایش غول بزرگ مهربان دختری یتیم به اسم صوفی را می‌بینیم که با غول بزرگ مهربان به سرزمین غولها سفری رویای را آغاز و ماجراهای جالبی از سر می‌گذراند.
این خبر حاکیست در لابی سالن اصلی پردیس تئاتر تهران نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه‌های شاد و جذابی برای کودکان و مخاطبین عزیز تدارک دیده شده است تا از لحظات انتظار خود استفاده بهینه کنند.
علاقه مندان می‌توانند برای تماشا پس از تهیه بلیط از سایت تیوال به آدرس Http//tiwall.al/es61 به پردیس تئاتر تهران واقع در بزرگراه امام علی (ع)، شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی ، پس از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن 96657612تماس بگیرند

نظر شما