سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۰۶۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
خانه فرهنگ ایرانسرا دومین نشست تخصصی "آسمانه" را روزسه شنبه 2 اسفندماه از ساعت 9 تا 12 در مجموعه فرهنگی برج آزادی به صورت رایگان برگزار می کند.

دومین نشست تخصصیبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 ، خانه فرهنگ ایرانسرا با مشارکت آموزش و پرورش منطقه 9، شهرداری منطقه 9 و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، دومین نشست تخصصی "آسمانه" را با هدف معرفی هر چه بیشتر بناها و اماکن ملی و تاریخی شهر تهران به نوجوانان در دوقالب نشست و بازدید از مجموعه برج آزادی برگزار می کند.

مرحله اول برنامه ، نشست تخصصی با حضور استاد ساغر کریمی از اساتید برجسته حوزه معماری دانشگاه در سالن اجتماعات مجموعه برج آزادی با موضوع ویژگی های معماری اسلامی و مجموعه برج آزادی برگزار می شودو در مرحله دوم نوجوانان از مجموعه برج آزادی بازدید خواهند داشت و از توضیحات راهنما بهره مند خواهند شد همچنین بازدید نوجوانان از خانه فرهنگ ایرانسرا و آشنایی باهنرمندان نیز از جمله بخش های این برنامه است.

در این برنامه با درک این موضوع که معماری یکی از خلاق ترین هنر ها و بخش مهمی از هویت هر سرزمین است. با دیدن آثار معماری ،مجموعه ای از ارزش های عمیق و غنی فرهنگی و هنری ملت ها آشکار می شود.می توانیم نوع نگرش مردم یک کشور به دنیای پیرامون خود را بهبود ببخشیم برای همین،معماری بسیار فراتر از ساختن بناها و پایه و اساس زندگی تلقی می شود.

علاقه مندان جهت هماهنگی حضور در نشست تخصصی و بازدید می توانند به خانه فرهنگ ایرانسرا واقع در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار ه تلفن 66053378 تماس بگیرند.

نظر شما