دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۳۰۸۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
نشست علمی تخصصی صلح و فرهنگ به همت انجمن جامعه‌شناسی ایران و با مشارکت کانون فرهنگ و زندگی در فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست علمی- تخصصی صلح و فرهنگ
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  نشست  علمی- تخصصی صلح و فرهنگ با مدیریت دکتر حسن امیدوار و سخنرانی دکتر نعمت‌الله فاضلی و مژگان دستوری به همت انجمن جامعه‌شناسی ایران و مشارکت کانون فرهنگ و زندگی فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.

به نقل از آقشاهی، دبیر کانون فرهنگ و زندگی فرهنگسرای ملل، نشست مزبور توسط گروه جامعه‌شناسی صلح انجمن جامعه‌شناسی ایران با مدیریت دکتر حسن امیدوار و مشارکت کانون فرهنگ و زندگی، با هدف تلاش برای شناخت علمی صلح و فرهنگ‌سازی آن برگزار خواهد شد. 

در این نشست علمی ،دکتر نعمت‌الله فاضلی، دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و  مژگان دستوری، مدیر مؤسسه منشور فرهنگ صلح به سخنرانی خواهند پرداخت.

نعمت‌الله فاضلی، دارای مدرک دکترای انسان‌شناسی اجتماعی از مدرسه مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن و مؤلف و مترجم آثار متعدد در زمینۀ انسان‌شناسی، مطالعات فرهنگی، مطالعات شهری و فرهنگ ایران معاصر، از جمله: تجربه تجدد، تاریخ فرهنگی ایران مدرن، فرهنگ و شهر و مردم‌نگاری سفر است. ایشان سخنرانی‌ها، نشستها و گفتگوهای متعددی در موضوعات مختلف علوم انسانی و اجتماعی در انجمنهای علمی، پژوهشگاهها و دانشگاههای ایران داشته‌اند.
مژگان دستوری، دیگر سخنران نشست علمی- تخصصی صلح و فرهنگ نیز دانش‌آموختۀ دانشگاه تهران و مدیر و پژهشگر مؤسسۀ منشور فرهنگ صلح می‌باشند و نگارندۀ کتب متعدد با محوریت صلح می‌باشند.
نشست مزبور روز سه‌شنبه، نهم اسفند از ساعت 10.30 تا 13 در سالن فرهنگ فرهنگسرای ملل، واقع در بوستان قیطریه برگزار خواهد شد و حضور علاقه‌مندان در آن، آزاد خواهد بود.

نظر شما