پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۳۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴
دعواي علي دايي و فدراسيون فوتبال بر سر قرارداد او در تيم ملي وضعيت جالبي پيدا کرده است، او امروز در گفت و گو با فارس رييس فدراسيون فوتبال را به مناظره طلبيد و نکاتي را درباره وضعيت قرار داد مالي خود در هنگام سرمربي گري تيم ملي با فدراسيون فوتبال عنوان کرد. دايي معتقد است فدراسيون فوتبال تمام حق حقوق او را پرداخت نکرده است.

 سرمربي اسبق تيم ملي درباره نامه كفاشيان به شريفي که در آن از قراداد دايي با فدراسيون با عنوان قرداد متمم يک طرفه ياد کرده‌بود گفت: «آيا قرارداد متمم يك طرفه مي‌شود؟ واقعا خنده‌دار است. مگر مي‌شود مني كه قرارداد سه ساله امضا كرده‌ام قرارداد متمم امضا كنم؟ مگر من ديوانه هستم؟ واقعا اين موضوع خنده‌دار نيست؟ شما به من بگوييد آيا قرارداد متمم را يك نفره مي‌نويسند و آن را امضا مي‌كنند؟ اين كاري است كه فقط آقاي كفاشيان انجام مي‌دهد.»


سرمربي پرسپوليس افزود: «به نظرم بايد ايشان اين قرارداد را كه به آقاي شريفي داده در كوزه بگذارد و آبش را بخورد نه به دنبال اين باشد كه دايي امضا نكرده و از دايي امضا بگيرد. من دوست ندارم راجع به جزئيات قرارداد متمم حرف بزنم اما مطمئن هستم حرف‌هايي كه مي‌زنند اشتباه است.»

وي دليل بيان اين گونه اظهارات را بي‌اطلاعي مسئولين دانست اظهار کرد: «هر ارگان دولتي يا باشگاهي كه الان قرارداد دارم با توجه به قوانيني كه در ايران است حداقل 5 درصد از آن را به خاطر ماليات طبق قانون كم مي‌كند. اگر آقايان چنين ادعايي دارند بيايند بگويند ما در پول‌هايي كه به دايي داده‌ايم 5 درصد از قرارداد آن را به دليل ماليات كم كرده‌ايم. وقتي آقايان پول من را كامل دادند و قرار بود كلا ماليات من را بدهند و نداده‌اند و اين كار را نكردند من نمي‌توانم جوابگو باشم.»

دايي در پاسخ به اين پرسش که  آيا شما قرارداد متممي كه كفاشيان ارائه كرده قبول داريد؟ گفت: «متمم چيست، متممي كه آقايان خودشان براي خودشان صد چيز در آن قيد و آن را امضا كنند چه فايده‌اي دارد؟ موقعي كه من اين قرارداد متمم را قبول ندارم چه اعتباري دارد؟ متاسفانه آقاي كفاشيان با مطرح كردن چنين چيز‌هايي به دنبال فريب است. ايشان بايد مدرك ارائه دهد. اگر چنين متممي است، عذر مي‌خواهم بيايد امضاي من را زير آن نشان دهد و بگويد دايي هم اين قرارداد را قبول دارد. اگر من امضا نكردم پس اين قرارداد را قبول ندارم.» 

سرمربي پرسپوليس درباره قرارداد مالي خود با تيم ملي تصريح کرد: «در قرارداد من همه چيز مشخص بود؛ چه وقتي پول خود را مي‌گيرم و قرار است چگونه تيم ملي را به جلو ببرم. حاضرم در مقابل ديدگان 70 ميليون ايراني برابر كفاشيان در يك برنامه زنده تلويزيوني بنشينم و با مدرك با ايشان صحبت كنم تا ببينيد من دروغ مي‌گويم يا آقاي كفاشيان. من تمام مدارك خودم را نگه داشتم و براي اين اتفاق لحظه شماري مي‌كنم.»

نظر شما