يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷
بهار موسيقي ايران در حالي فصل جديد فعاليتي خود را آغاز مي كند كه با كناره گيري محمد علي خبري از رياست دفتر موسيقي وزارت ارشاد، اغلب مديران شركت هاي بزرگ موسيقي ترجيج مي‌دهند تا مشخص شدن مدير جديد برنامه‌اي را به صورت رسمي اعلام نكنند.

به گزارش خبرنگار شهر، 24 و 27 فروردين سال جاري «كاوه سروريان» سرپرست گروه موسيقي «شور انگيز» در دانشگاه موسيقي فولك وان آلمان برنامه خود را با اجراي قطعات از موسيقي ايراني اجرا مي‌كند. همچنين كنسرت گروه آوازي تهران به سرپرستي «ميلاد عمران لو» 2 و 3 ارديبهشت ماه امسال منتخبي از اجراهاي سال‌هاي گذشته خود را در تالار وحدت اجرا مي‌كند.

«حميد عسگري» خواننده پاپ كشورمان كه در ماه‌هاي اخير فعاليت‌هاي زيادي در عرصه اجراي كنسرت در تهران و شهرستان‌ها داشته است، دوم و سوم ارديبهشت ماه امسال كنسرتي را در بندر انزلي و سي و سي و يكم ارديبهشت ماه كنسرت ديگري را در شهر كرمان برگزار خواهد كرد.

 اين كنسرت‌ها متشكل از گلچيني از آلبوم‌هاي كماي 1 و كماي 2 خواهد بود. البته در اين ميان شنيده و گفته‌هاي زيادي مبني بر برگزاري كنسرت هاي متعدد پاپ كه اين روزها بازار برگزاري آن داغ است از گوشه كنار با حضور خوانندگاني چون «حميد حامي» و «محسن چاووشي» و البته «رضا صادقي» شنيده مي شود كه مديران برنامه اين گروه‌هاي موسيقي فعلا ترجيح مي دهند در اين مورد سكوت اختيار كنند.

نظر شما