دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۳۱۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
فرهنگسرای کار و تعاون دومین دوره مسابقه نقاشی «به رنگ خدا» با محوریت و مضامین آیات قرآنی و با استفاده از رنگ‌های قرآنی برای نونهالان و کودکان برگزار می نماید.

دومین دوره مسابقه نقاشی «به رنگ خدا» ویژه نونهالان و کودکانبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ در مسابقه نقاشی «به رنگ خدا» که در قالب ارسال نقاشی با رنگ‌های قرآنی، می باشد کودکان با مضامین آیات قرآنی آشنا می شوند. این رویداد، ویژهگروه سنی الف (۴تا۶سال)، ب (۷تا ۹سال) است و هر کودک باید آیه مورد نظر را با کمک خانواده انتخاب کند و سپس با محور قرار دادن موضوع مورد اشاره در آیه و با استفاده از رنگ‌های قرآنی سبز، زرد، سفید، سیاه، قرمز و آبی ، نقاشی خود را ارسال کند.

والدین می توانند به تفاسیر آیات پیشنهادی مراجعه و موضوع و رنگ اشاره شده در آیه را برای کودک تشریح کنند. سپس هر کودک می توانند حداکثر دو نقاشی با دو آیه متفاوت به دبیرخانه مسابقه ارسال و در بخش مسابقه شرکت کنند.

ابعاد نقاشی باید حداکثر در اندازه A4 وسبک و تکنیک نقاشی آزاد (آبرنگ،مداد شمعی، پاستل و...) باشد.
علاقمندان می توانند نقاشی‌های خود را تا 10 اردیبهشت ماه ۱۴۰2، به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون ارسال و یا به شماره 09905326200 در بله و یا با بارگذاری در صفحه مجازی والدین در روبیکا با هشتگ #به_رنگ_خدا و تگ کردن شناسه @farhangsarakar در مسابقه شرکت کنند. داوری آثار تا 16 اردیبهشت ماه 1402 انجام می‌شود و به 10 اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد .

نظر شما