دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۱۵۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای سال های مالی 1396 الی 1399 در یکصدو چهل و یکمین جلسه شورا مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و مطلوب اعلام شد.
گزارش حسابرسی سازمان فرهنگی هنری با حداکثر آراء موافق به تأیید شورای شهر تهران رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ با بیان اینکه گزارشات سال ۱۴۰۰ از قبل از عید آماده شده است، اظهار کرد: گزارشات سالهای ۹۶ تا ۹۹ نیز آماده بود اما با توجه به تعدد دستور جلسات در سال قبل قرائت نشد.
سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا نیز در این جلسه با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری از جمله سازمان هایی است که گزارشات آن مثبت است، اظهار کرد: مجموعه باغ کتاب توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ساخته شده و بهره برداری آن به سازمان فرهنگی و هنری منتقل شده و تکلیف مجموعه باغ کتاب روشن نیست.

وی افزود: عده ای می گویند تعیین تکلیف بر عهده شهرداری و معاونت فرهنگی و اجتماعی است و عده‌ای معتقداند بر عهده سازمان فرهنگی و هنری است اما این سازمان، بخش عمران ندارد که بتوان مسائل را تعیین تکلیف کند.
علوی تأکید کرد: سینماهای باغ کتاب تعطیل است؛ چراکه با بهره برداران با مشکل مواجه شده‌اند و با توجه به اینکه باغ کتاب از سرمایه های شهر است و در دوره قبل مورد بی توجهی بوده باید تعیین تکلیف شود.

مهرداد باقری پبدنی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز با بیان اینکه سازمان یک بازرس و حسابرس قانونی در هیئت امنا دارد، گفت: در تمام این سال‌ها گزارش وضعیت سازمان مطلوب اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مالیات سازمان به روز شده و مالیات سنوات نیز عمدتا تسویه شده است، خاطرنشان کرد: پروژه باغ کتاب پروژه پیچیده‌ای است و پس از طی مراحل فنی، واگذاری بخش‌های این پروژه در دست اقدام است.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تأکید کرد:با توجه به امکانات ویژه و شرایط موجود از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست برگزاری و اکران فیلم‌های جشنواره فجر به جای برج میلاد و پردیس سینمایی ملت در باغ کتاب تهران را داریم.

گفتنی است؛ گزارش حسابرسی این سازمان با حداکثر آراء موافق به تأیید رسید و پرویز سروری که ریاست جلسه را برعهده داشت از زحمات ریاست سازمان فرهنگی هنری تهران و همکارانش تشکر کرد.

نظر شما