دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
دوره‌های تخصصی «پانزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم» و «هفتمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز» به صورت همزمان در اردیبهشت برگزار می‌شود.
دو دوره تخصصی برای قاریان و دعاخوانان برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، برگزاری دوره های آموزش و ارتقاء از اقدامات و تجربیات مؤثر شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می شود. در سال‌های اخیر، با بهره گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره ها برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان های مختلف کشور فراهم شده است.

باتوجه به تجربه موفق همکاری شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال گذشته، این دوره‌های تخصصی در سال ۱۴۰۲ نیز با مشارکت این دو نهاد قرآنی در دو بخش پانزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم و هفتمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز تدارک دیده شده که از نیمه اردیبهشت‌ آغاز خواهد شد.

قاریان و دعاخوانان ممتازی که علاقه مند به شرکت در این دوره‌ها هستند، به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن یا مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند و با کسب اطلاعات تکمیلی، تا ۱۰ اردیبهشت‌ برای ثبت نام فرصت دارند و افتتاحیه این دو دوره، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دوره ارتقاء دعا خوانان فقط برای برادران تدارک شده است.


نظر شما