سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۱۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کارگاه های مزاج شناسی، تسلط بر اهداف، کسب درآمد، بیماری های پوست و مو یکشنبه ها و دوشنبه ها توسط مجتمع فرهنگی هنری اعتمادمنطقه 10 برگزار می شود
مجموعه کارگاه های آموزش توسعه فردی در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ؛ مجموعه کارگاه های آموزشی به منظور آشنایی افراد بابرخی از مهارت های حوزه توسعه فردی و ارتقاء دانش و توانمند سازی در روابط اجتماعی و کاری توسط مجتمع فرهنگی هنری اعتماد  طراحی و اجرا خواهد شد.

این کارگاه ها شامل مباحثی از جمله:

دوره کسب درآمد: در این دوره۱۲ استراتژی فوق العاده برای اجرای برنامه های بازاریابی و جذب مشتری  به شرکت کنندگان معرفی می‌ گردد وراهکارهای  چطور مشتریان بهتری برای محصول خود داشته باشیم ارائه خواهد شد.

زمان برگزاری این دوره یکشنبه ها ساعت 10 تا 11

 دوره بیماریهای پوست و مو:در این کارگاه آموزشی راه های شناسایی بیماریهای پوست و مو ارائه و راهکارهای جلوگیری از انواع بیماری و ایجاد سلامتی پوست و مو که ظاهری زیبا و اعتماد به نفس را افزایش میدهد مورد بررسی قرار می گیرد.

زمان برگزاری این دوره یکشنبه ها ساعت 11تا 12

 مزاج شناسی:  شخصیت شناسی به سبک طب سنتی است که افراد میتوانند با استفاده از این مهارت، رفتارها و عکس العمل افراد خانواده و اجتماع رو بهتر تشخیص بدهند تا بتوانند برای ایجاد ارتباط بهتر و اثرگذار ،هم برای خانواده و هم دایره ی ارتباطی خودشان استفاده نمایند.با شرکت در این دوره تغذیه صحیح و متناسب با نوع مزاج هر فرد شناسایی و آموزش داده می شود.

زمان برگزاری این دوره دوشنبه ساعت 10 تا 11

 دوره تسلط بر اهداف: این دوره به افراد کمک می‌کندکه در ابتدا نقاط قوت خودشان را بشناسند و سپس ارزشها و باورهایشان را بدرستی شناسی و بعد از الویت بندی آنها ،رسالت و هدف نهایی زندگی را پیدا کنند و در مرحله آخر با در نظر گرفتن رسالت و رویاهایشان  هدف بلند مدت و کوتاه مدت را مشخص و با تمرینات ارائه شده قدم به قدم در مسیر شاد و پرانرژی به اهدافشان برسند.

زمان برگزاری این دوره : دوشنبه ساعت11تا 12

 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره ها  به مجتمع فرهنگی هنری اعتماد واقع در  میدان بریانک.خیابان شهید دعوتی. بوستان اعتماد مراجعه و یا با شماره 55788051 تماس حاصل نمایند.
نظر شما