سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کتابخانه امید برگزار می کند
نقد و بررسی کتاب "این قدر عصبانی نباش " روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه ، با حضور دینا یونسی ، از سوی کتابخانه امید برگزار می شود
نشست نقد بررسی  کتاب این قدر عصبانی نباشبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست "شهر بیدار"  با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و آشنایی نوجوانان  به معرفی و بررسی  کتاب این قدر عصبانی نباش   در مدرسه ولایت  برگزار  می شود،
دینا یونسی فعال حوزه کتاب در این نشست به معرف،ی بلندخوانی، و روخوانی کتاب آدم های سمی می پردازد.
کتاب این قدر عصبانی نباش ! ( روش های موثر برای مهار خشم) نوشته رونالد تی پاترافرون ، مترجم نفیسه معتکف که توسط انتشارات لیوسا، درسا به چاپ رسیده است.
عصبانیت احساسی است قوی که می‌تواند آدم را به دردسر بیندازد. هر انسانی گاهی عصبانی می‌شود. برخی از افراد می‌دانند چه‌طور با خشم خویش مواجه شوند؛ احساس خشم‌شان به آن‌ها می‌گوید که کارشان ایراد دارد. بعد متوجه می‌شوند چه چیزی عذاب‌شان می‌دهد. و کاری می‌کنند تا وضعیت نامناسب را تغییر دهند. آنان راه‌حل‌هایی را بررسی می‌کنند تا در نهایت بتوانند خشم‌شان را رها کنند و به کار و زندگی عادی‌شان بازگردند. اما برخی دیگر از افراد قدرت کنترل اعصاب خویش را ندارند و عصبانیت‌های نابه‌جا ضررهای زیادی را به آن‌ها می‌زند. نگارنده در کتاب حاضر روش‌هایی را برای مهار خشم معرفی کرده است. وی به مباحثی از جمله قوه‌ی ادراک، دلایل عصبانی شدن و تداوم آن، مراحل خشم، اهداف کنترل خشم، آرامش، پدران و مادران عصبانی و... پرداخته است.
علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های فرهنگی هنری  کتابخانه امید می توانند به نشانی  مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  77077175تماس بگیرید.

نظر شما