يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
مراسم تودیع مهدی تقی‌نژاد و معارفه رضاکریمی روسای پیشین و جدید فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 برگزار شد.

رضا کریمی رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیرفرهنگی هنری منطقه 18 شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،، در این مراسم که پیش از ظهر دوشنبه 11 اردیبهشت در فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار شد با حضور سید سجاد موسوی دستیار رییس و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یوسف مقدمی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 و جمعی از کارکنان و مخاطبان کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری منطقه از زحمات مهدی تقی‌نژاد تقدیر شد.

سید سجاد موسوی در این مراسم طی سخنانی بر ضرورت تعامل سه‌جانبه و هم‌افزایی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، مدیریت فرهنگی هنری مناطق و ستاد سازمان به عنوان سیاستگزار مراکز تاکید کرد.

هم‌چنین مهدی تقی‌نژاد با ارایه گزارشی از عملکرد خود در دوره فعالیت در مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 برای رضاکریمی و کارکنان فرهنگسرای خاتم(ص) و مراکز تابعه آرزوی موفقیت کرد.

رضاکریمی رییس جدید فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 نیز در سخنانی، ضمن مهجور خواندن حوزه فرهنگ، از همکاران خواست تلاشی مضاعف درخصوص فعالیت‌های فرهنگی داشته باشند.

وی هم‌چنین از ضمن تشکر از رییس پیشین فرهنگسرای خاتم(ص) از وی خواست تجارب خود را برای پیشبرد بهتر برنامه‌های فرهنگی ارایه دهد.

تقدیر از مهدی تقی‌نژاد توسط کارکنان مراکز و اعضای کتابخانه‌‌ پایان بخش این مراسم بود.

مراسم تودیع مهدی تقی‌نژاد و معارفه رضاکریمی روسای پیشین و جدید فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 ساعت 11 روز دوشنبه 11 اردیبهشت در سالن اجتماعات فرهنگسرای خاتم(ص) واقع در بوستان لواسانی شهرک ولیعصر(عج) برگزار شد.

نظر شما