دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۱۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
نمایشگاه «گل‌های شمعدانی» شامل آثار نقاشی پاستل مریم وکیلی در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران برپا شد.
نمایشگاه «گل‌های شمعدانی » در گالری هنربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه انفرادی با عنوان «گل‌های شمعدانی» شامل آثار نقاشی پاستل مریم وکیلی، عصر روز جمعه 15 اردیبهشت ماه ساعت 16 در گالری هنر گشایش و به مدت ده روز از ساعت 10 تا 17 پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان به ویژه هنر نقاشی است.

مریم وکیلی (متولد 1361 تهران) کارشناس ارشد علوم اجتماعی و دانش‌آموخته کارشناسی حقوق است که به مدت سه سال در کلاس‌های آبرنگ استاد محمود سمندریان شرکت و در نمایشگاه‌های گروهی آبرنگ در فرهنگسراهای اندیشه، ارسباران و گالری شیث حضور داشته است.

این بانوی هنرمند در ادامه، به تکنیک پاستل نیز علاقه‌مند و به مدت دو سال در کلاس‌های استاد سعید پناهزاده شرکت کرده و در دو نمایشگاه گروهی پاستل در گالری شکوه شرکت کرده است.

وی در توضیح برگزاری این نمایشگاه گفت: از آنجا که به سوژه‌های نوستالژی بسیار علاقه‌مندم، چند سالی به کشیدن نقاشی پاستل با سوژه گل‌های شمعدانی پرداختم و اکنون اولین نمایشگاه انفرادی خود را با همین نام در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کنم. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 25 اردیبهشت‌ماه به گالری هنری فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 20-22872818 داخلی 127 و 225 تماس بگیرند.

نظر شما