شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۳۱۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
با همکاری کافه سینما برگزار می شود
فیلم سینمایی "اسپایدرمن؛ راهی به خانه نیست" در سی و سومین نشست‌ «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
‌ «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «اسپایدرمن؛ راهی به خانه نیست» ساخته جان واتس محصول 2021، روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت 18 با همکاری کافه سینما در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد و امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما، نقد و بررسی می‌شود.

در فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست، این شخصیت محبوب دنیا، برای اولین بار بدون نقاب در بین مردم ظاهر می شود و حال تقریبا تمام بشریت هویت او را می شناسند و همین امر موجب شده است که در عموم و رسانه ها برای وی مشکلات بی شمار پیش بیاید و روابطش با اطرافیان و نزدیکانش نیز تغیر کرده است حال پیتر قصد دارد که از دکتر استرنج کمک بخواهد تا شاید بتواند شرایط را برای خودش مثل قبل کند اما ....

علاقه‌مندان برای حضور در سی و سومین  نشست‌ «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ»  می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت https://cinematicket.org/movie/detail/5918 مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری (نقدی) نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.

نظر شما