چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
دومین پویش طرح نخبه پروری نوجوانان پسر به همراه مسابقه کتابخوانی به زندگیت تازگی ببخش در خانه فرهنگ مهرآباد و کتابخانه شهید کاشانی روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه ساعت 10 برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، دومین دوره طرح نخبه پروری به زندگیت تازگی ببخش با هدف تشکیل هسته مخاطبان پایدار نوجوان جهت اجرای برنامه های مستمر و مخاطب محور و نوانمندسازی اجتماعی و فرهنگی نوجوانان با دورخوانی کتاب سفر به آن سوی دریاها برگزار خواهد شد.

یکی از مشخصه های افراد موفق در زندگی مطالعه آزاد است . در واقع مطالعه را می توان یک راز موفقیت دانست و چیزی که افراد موفق را از سایرین متمایز می کند مطالعه آزاد در زندگی است . اهمیت مطالعه در زندگی به قدری است که می تواند منجر به ایجاد مسیری برای موفقیت یک نوجوان گردد.

این پویش با مشارکت اداره آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 9 برای نوجوانان پسر مقطع تحصیلی متوسطه اول در قالب نشست ( دورخوانی و دورهمی ) و مسابقه برگزار می گردد .

شهروندان جهت حضور در برنامه می توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان گزل خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 66620163تماس بگیرند.

نظر شما