سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۱۰۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
فرهنگسرای ارسباران و رادیو تهران، ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه شب» را با خوانش و نقد و بررسی کتاب «محافظان کهکشان» برگزار می‌کنند.

دورهمی کتابخوانی در «کتابخانه نیمه شب» رادیو تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ جلسه خوانش و نقد و بررسی کتاب «محافظان کهکشان» نوشته لوئیس لورنس با مشارکت رادیو تهران و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، دوشنبه یکم خرداد ماه در سالن هنر و تجربه ارسباران برگزار می‌شود.


در این کتاب، محافظان کهکشان بر موجودات هوشمند فرمانروایی مطلق دارند، بدون این که برای آن ها آزادی و اختیار قائل باشند. در بین این محافظان، بن هزان معتقد است که موجودات هوشمند باید آزاد باشند، ولو این که این آزادی، جنگ و فقر و آلودگی محیط زیست را در پی داشته باشد و ...


علاقه‎مندان جهت شرکت حضوری در این جلسه همراه با ضبط برنامه «کتابخانه‌ نیمه شب»، کتاب « محافظان کهکشان» را خوانده و روز دوشنبه یکم خردادماه ساعت 15 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سيدخندان، خيابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 واحد فرهنگی تماس بگیرند.


همچنین ضبط رادیویی این جلسه، پنج‌شنبه ساعت 22:30 در قالب برنامه «کتابخانه نیمه شب» از رادیو تهران موج fm  ردیف ۹۴ جهت بهره‌مندی دوستداران کتاب و کتابخوانی پخش می‌شود.

نظر شما