شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۱۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
فیلم سینمایی "جان ویک 4" در سی و چهارمین نشست‌ «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی "جان ویک 4" ساخته چاد استاهلسکی محصول 2023، روز پنج‌شنبه 4 خردادماه ساعت 19 با همکاری کافه سینما در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد و امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما، نقد و بررسی می‌شود.

جان ویک محصول آمریکا است. فیلم John Wick Chapter 4 2022 جان ویک 4 اکشن جنایی هیجانی است که به عنوان دنباله مستقیم جان ویک: فصل 3 – پارابلوم در سال 2019 و همچنین چهارمین قسمت از جان است. این فیلم به کارگردانی چاد استاهلسکی، با فیلمنامه‌ای مشترک توسط شای هاتن و مایکل فینچ و بر اساس شخصیت های خلق شده توسط درک کولستاد ، توسط استاهلسکی، باسیل ایوانیک و اریکا لی تهیه شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در سی و چهارمین نشست‌ «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت https://cinematicket.org/movie/detail/5927 مراجعه و صندلی خود را انتخاب کنند؛ امکان خرید حضوری نیز یک ساعت قبل از اکران فیلم وجود دارد.


نظر شما