سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۲۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
فرهنگسرای ارسباران و رادیو تهران، ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه شب» را با خوانش و نقد و بررسی کتاب «دکتر جکیل و آقای هاید» برگزار می‌کنند.

«دکتر جکیل و آقای هاید» در کتابخانه نیمه شب خوانش می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ جلسه خوانش و نقد و بررسی کتاب «دکتر جکیل و آقای هاید» نوشته رابرت لویی استیونسن با مشارکت رادیو تهران و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، دوشنبه 8 خردادماه در سالن هنر و تجربهارسباران برگزار می‌شود.

کتابدکتر جکیل و آقای هایدنوشتهرابرت لوئیس استیونسون، کشمکش درونی بد و خوب هر انسان را به تصویر می‌کشد. سبک نوشتاری رمان بسیار جذاب و غنی است و به عنوان مرجعی مهم در مبحث دوگانگی شخصیت از آن یاد می‌شود. سرگذشت دکتر جکیل و آقای هاید منبع الهام قطعات تئاتر، فیلم‌های سینمایی و چندین آهنگ بوده‌ است.

علاقهمندان جهت شرکت حضوری در این جلسه همراه باضبط برنامه «کتابخانه‌ نیمه شب»، کتاب «دکتر جکیل و آقای هاید» را خوانده و فردا دوشنبه هشتم خردادماه ساعت 15 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سيدخندان، خيابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 واحد فرهنگی تماس بگیرند.

همچنین ضبط رادیویی این جلسه، پنج‌شنبه ساعت 22:30 در قالب برنامه«کتابخانه نیمه شب» از رادیو تهران موج fm ردیف ۹۴ جهت بهره‌مندی دوستداران کتاب و کتابخوانی پخش می‌شود.

نظر شما