سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۵۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کتاب آواز مرغ باران در نشستی با عنوان "صدای زندگی" روز چهارشنبه24 خرداد ماه، با حضور صغری دلداده بارانی ساعت16 در کتابخانه فرهنگسرای اشراق بررسی می‌شود.
بررسی کتاب به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست " صدای زندگی" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و تفکر علم آموزی و کشف و شکوفایی استعداد کودکان برگزار می شود.
گفتنی است،  صغری دلداده بارانی  کارشناس برنامه در نشست "صدای زندگی" به بررسی علائم نگارشی، پیوسته نویسی و جدا نویسی، استفاده از زاویه دید، فضاسازی، توصیف داستان‌نویسی مبتنی بر نظریه‌هایی ادبی و شناخت سبک‌های داستان‌نویسی در ادبیات می پردازد. و در ادامه به معرفی و بررسی عناصر ادبی کتاب آواز مرغ باران نوشته مجید ملا محمدی می‌پردازد.
کتاب آواز مرغ باران،  نوشته مجید ملا محمدی، نشر قدیانی چاپ شده است.
معرفی کتاب
روایت داستان‌گونه و شیرینی از زندگی "امام هادی(ع)" است. از جمله موضوعات این داستان عبارتند از: شرح دامنه‌ی دانش و سیره و کرامات آن امام، شیوه‌ی برخورد امام با حیله‌ها و خیانت‌های متوکل، حاکم وقت، و اطرافیانش و نمونه‌هایی از معجزات امام که سبب می‌شدند حتی نزدیک‌ترین افراد به دربار و درباریان، به بزرگی و حقانیت ایشان اعتراف کنند. شرح این معجزات و کرامات نه تنها به زیبایی داستان افزوده است، بلکه هر یک از آنها همچون داستانی مجرد و زیبا، ماجرایی خواندنی دارند.
صغری دلداده‌بارانی متولد سال 1341، مدیر کانون ادبی محراب قلم و نویسنده فرهنگسرای اشراق است. که می توان به کتاب صندوقچه قصه از آثار این نویسنده اشاره کرد
علاقه مندان جهت شرکت در نشست "ایده تا کتاب"  می توانند روز چهارشنبه24 خردادماه، ساعت16 به کتابخانه اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی کتابخانه اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 7735922 تماس حاصل فرمائید.

نظر شما