سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
فرهنگسرای ارسباران و رادیو تهران، ضبط برنامه رادیویی «کتابخانه نیمه شب» را با خوانش و نقد و بررسی کتاب «سارا کورو» برگزار می‌کنند.

«سارا کورو» در کتابخانه نیمه شب ارسباران خوانش می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ جلسه خوانش و نقد و بررسی کتاب «سارا کورو» نوشته فرانسس هاجسن برنت با مشارکت رادیو تهران و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، دوشنبه ۲۲ خردادماه در سالن هنر و تجربه ارسباران برگزار می‌شود.

«سارا کورو، شاهزاده خانم کوچک» نوشته فرانسس هاجسن برنت، نویسنده انگلیسی- آمریکایی با ترجمه رامک نیک طلب است. این کتاب درباره شخصیتی به نام «سارا» است که پس از ورشکستگی و مرگ پدرش و دچار شدن به فقر، سعی می‌کند روحیه‌اش را از دست ندهد و عزت نفس خود را حفظ کند و اگر چه بی‌چیز است، مانند شاهزاده‌ها رفتار می‌کند.

علاقهمندان جهت شرکت حضوری در این جلسه همراه باضبط برنامه «کتابخانه‌ نیمه شب»، کتاب «سارا کورو» را خوانده و روز دوشنبه ۲۲ خردادماه ساعت ۱۵ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سيدخندان، خيابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ واحد فرهنگی تماس بگیرند.

همچنین ضبط رادیویی این جلسه، پنج‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ در قالب برنامه «کتابخانه نیمه شب» از رادیو تهران موج fm ردیف ۹۴ جهت بهره‌مندی دوستداران کتاب و کتابخوانی پخش می‌شود.


نظر شما